fbpx

Golden Marketing Conference – Poznań

by Redakcja Marketing PRO

Pandemia koronawirusa na kilka miesięcy uniemożliwiła organizację konferencji. Tym bardziej cieszy stopniowy powrót wydarzeń, zwłaszcza tych czołowych. Golden Marketing Conference jako jedna z pierwszych konferencji została zorganizowana w tzw. “nowej rzeczywistości”. 

Zmiany

14-15 Wrzesień, dwudniowa konferencja, PCC, Sala Ziemi – wydawałoby się bez zmian, a jednak całe wydarzenie musiało spełniać obecne wymogi sanitarne. Maseczki, płyny dezynfekujące, wyznaczone miejsca – taki obraz konferencji będzie się utrzymywał się jeszcze przez jakiś czas, ale najważniejsze było jedno – obecność ludzi, którzy w końcu mogli uczestniczyć w wydarzeniu. Dla wielu z nas był to wyczekiwany moment. 

Dobór prelegentów

Eksperci oraz inspirujące prezentacje – tak w jednym zdaniu można określić dobór prelegentów. Tomasz Ławniczak, Tomasz Manikowski, Angelika Jeżewska, Grzegorz Miecznikowski, Grzegorz Borowiecki, Anna Mościcka, Artur Jabłoński – to tylko część nazwisk z agendy. Specjaliści z wieloletnim doświadczeniem, którzy przygotowali konkretne wystąpienia z dużą dawką wiedzy. Nie można nie wspomnieć o gościu specjalnym, czyli Jurku Owsiaku, który opowiedział o budowaniu marki i team buildingu na podstawie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Festiwalu Pol’and’Rock. 

Trudne zadanie – wykonanie 100%

Na końcu warto zwrócić uwagę, że organizacja konferencji w obecnej sytuacji, to nie lada wyzwanie. Wiele osób zastanawiało się jak sytuacja epidemiczna wpłynie na kształt wydarzenia. Organizatorzy postawili sobie za cel, aby każdy z uczestników czuł się bezpiecznie, co zostało osiągnięte. Dla nas wszystkich jest to dobry znak, ponieważ oznacza to, że kolejne wydarzenia są możliwe do zorganizowania, co można określić jako stopniowy (choć powolny) powrót do normalności. Kolejna edycja już w listopadzie w Katowicach (szczegóły znajdziecie tutaj: https://goldenmarketing.pl/katowice/)!

0 Komentarz

Podobne artykuły

Zostaw komentarz

Strona używa ciasteczek, żeby lepiej dopasować optymalizować content. Akceptuje Więcej