Co nowego na Instagramie?

by Redakcja Marketing PRO
Co nowego na Instagramie tym razem? Sprawdź!

Co jakiś czas zbieramy w artykułach aktualizacje, funkcjonalności i różne newsy dotyczące mediów społecznościowym. Tym razem sprawdziliśmy, co nowego na Instagramie pojawiło się w ostatnim czasie. Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami, koniecznie przeczytaj!

Nowości na Instagramie

Na początek zaczniemy od nowości dla użytkowników, a na koniec zostawiamy pewną kontrowersję. Zaciekawiliśmy Cię? To dobrze. Czytaj dalej!

Widżety czatu

Instagram testuje nową funkcję – widżety czatu, które mają usprawnić komunikację na platformie. Umożliwiają one użytkownikom szybsze i łatwiejsze inicjowanie rozmów bezpośrednio z ekranu głównego aplikacji. Może to być bardzo przydatną funkcją dla tych, którzy wykorzystują Instagrama jako komunikatora.

Transmisje na żywo dla bliskich znajomych

Nowa funkcja Instagrama pozwala na prowadzenie transmisji na żywo tylko dla bliskich znajomych. Użytkownicy mogą zapraszać znajomych z listy do współprowadzenia lub oglądania transmisji, co ma zwiększyć interakcje w mniejszych, zaufanych grupach. Może to być ciekawa opcja dla influencerów, którzy chcą komunikować się w ten sposób tylko z bliskimi.

Przegląd wydajności kont twórców dla marek

Instagram wprowadza narzędzie, które umożliwia markom przeglądanie wydajności kont twórców. Dzięki temu firmy mogą lepiej oceniać potencjał współpracy z influencerami, analizując ich statystyki i zasięgi. Taka funkcjonalność może pozytywnie wpłynąć na dobór twórców do współpracy reklamowej i ułatwić wybór.

Reklamy w stories – nowy format

Instagram testuje nowy format reklam w stories, mający na celu zwiększenie zaangażowania użytkowników i efektywności przekazów promocyjnych. Nowe reklamy mają być bardziej interaktywne i dopasowane do zainteresowań odbiorców. Jak będą się prezentować? Tego dokładnie jeszcze nie wiemy, ale czekamy z niecierpliwością na wdrożenie!

Algorytm Instagrama podsuwa nieletnim treści erotyczne

Instagram znalazł się pod ostrzałem za podsyłanie nieletnim użytkownikom treści o zabarwieniu erotycznym. Badania wykazały, że algorytm rekomenduje młodzieży materiały nieodpowiednie dla ich wieku, co budzi poważne obawy o bezpieczeństwo najmłodszych użytkowników. Mamy jednak nadzieję, że problem ten zostanie szybko rozwiązany, a algorytm poprawiony tak, aby chronić nieletnich przed niewłaściwymi treściami.

Wiesz już, co nowego na Instagramie! Która z ostatnich nowości na Instagramie najbardziej przypadła Ci do gustu? Daj znać!

Podobne artykuły

Zostaw komentarz

Strona używa ciasteczek, żeby lepiej dopasować optymalizować content. Akceptuje Więcej