Być może kojarzysz podcast o takim samym tytule. Jednak dziś skupimy się na książce Mitcha Joela – słynnego kanadyjskiego marketera, prezesa agencji marketingowej Twist Image.
Joel w swojej pozycji skupia się na przedstawieniu świata nowych mediów ze swojej perspektywy. W swoich wnioskach łączy wiedzę z zakresu digital marketingu, mediów społecznościowych, personal brandingu oraz biznesu ogółem. Przedstawia także przykłady dobrego wykorzystywania nowych mediów, zarówno w przypadku firm, jak i pojedynczych osób (marek osobistych).
Warto również przyjrzeć się konkretnym wskazówkom, jakie autor przekazuje czytelnikowi:
1. „W świecie cyfrowym nie ma żadnego stopnia oddalenia pomiędzy Tobą a Twoimi klientami. Jesteś z nimi połączony.”
2. „Nie ty określasz swoją markę, ale Google”.
3. „W świecie, w którym wszyscy kontaktujemy się ze sobą, poglądy jednego człowieka szybko stają się opinią każdego”.
4. „Znajdź swoją niszę.”
5. „Twój biznes w internecie opiera się na Twojej marce osobistej”.
6. „To, że jesteś obecny w kanałach cyfrowych nie oznacza, że ktoś się Tobą interesuje”.
7. „W sieci liczy się czas reakcji. Reaguj szybko i nigdy nie zostawiaj klienta bez odpowiedzi.”
To tylko część wskazówek Mitcha Joela, które można wynieść z tej pozycji, dlatego warto przeczytać całość i wybrać te, które do nas najbardziej przemawiają.