W dzisiejszym dynamicznie rozwijającym się świecie mediów społecznościowych, pojawia się wiele interesujących nowości. Warto je śledzić – niektóre mogą ułatwić obsługę sociali. Nowości w social mediach jest wiele i łatwo mogą nam umknąć, aż nie odczujemy ich na własnej skórze. Dlatego właśnie zebraliśmy dla Ciebie część z nich, najciekawszych według nas. Zapraszamy!
Meta i Wiadomości AI
Meta wprowadza nową funkcję, która pozwoli markom na łatwiejsze nawiązywanie kontaktu z klientami za pomocą wiadomości prywatnych. Wykorzystując sztuczną inteligencję, firmy będą mogły automatyzować i personalizować swoją komunikację. Ma zostać uruchomiona także funkcja promocji wiadomości, która umożliwi marketerom tworzenie, organizowanie i wysyłanie płatnych wiadomości za pomocą Menedżera Reklam
Transmisje na żywo na X dla użytkowników premium
Platforma X (dawniej Twitter) wprowadza ekskluzywne transmisje na żywo, dostępne tylko dla użytkowników wersji premium. Ta nowa funkcja ma na celu zachęcenie do subskrybowania płatnych planów oraz zapewnienie unikalnych treści dla lojalnych użytkowników.
Notatki na YouTube
YouTube testuje nową funkcję notatek, która pozwoli twórcom i widzom na dodawanie oraz udostępnianie notatek bezpośrednio pod filmami. To rozwiązanie ma na celu ułatwienie dyskusji i dzielenie się przemyśleniami na temat danych treści.
Aplikacja do nagrywania reakcji z social mediów
Powstała nowa aplikacja, która umożliwia nagrywanie reakcji użytkowników na treści z mediów społecznościowych. Dzięki niej użytkownicy mogą łatwo tworzyć i udostępniać swoje reakcje na posty, filmy i zdjęcia, co może zwiększyć interaktywność i zaangażowanie. Seen, aplikacja, o której mowa, jest dostępna, póki co tylko na urządzeniach z systemem iOS. Twórcy planują wprowadzić ją także na Androida, ale jeszcze nie wiadomo kiedy.
Aktualizacja newsletterów na LinkedIn
LinkedIn wprowadza nowe funkcje do swojej platformy tworzenia newsletterów. Aktualizacje obejmują lepsze wyświetlanie newsletterów, nowe elementy interaktywne, takie jak osadzanie profili, oraz integrację z Microsoft Designer, co ma ułatwić tworzenie bardziej angażujących treści.
TikTok źródłem informacji dla Amerykanów
Na koniec zostawiliśmy małą ciekawostkę. TikTok staje się coraz popularniejszym źródłem informacji w Stanach Zjednoczonych. Coraz więcej Amerykanów korzysta z tej platformy nie tylko dla rozrywki, ale również do śledzenia najnowszych wiadomości i wydarzeń.
Najnowsze badanie American Trends Panel (ATP), stworzone przez Pew Research Center, pokazuje, że 35% Amerykanów twierdzi, że nigdzie indziej nie otrzymaliby tych wiadomości, które wyświetlają im się na TikToku. Z kolei dla 15% użytkowników TikToka, wiadomości są głównym powodem, dla którego korzystają z tej aplikacji, a 26 % badanych deklaruje, że jest to dla nich drugorzędny powód.
Nowości w social mediach
Nowości w social mediach pokazują, jak dynamicznie rozwijają się platformy. Wszystko po to, aby jeszcze bardziej angażować użytkowników i dostarczać im bardziej wartościowe treści. Od nowych funkcji na Meta, YouTube i LinkedIn, po innowacje na TikToku i X, media społecznościowe nadal ewoluują, oferując coraz to nowsze i bardziej interaktywne możliwości. Która nowość jest dla Ciebie najbardziej interesująca? Daj znać!
- Neuroróżnorodność w pracy – co warto o niej wiedzieć?
- Cyberbezpieczeństwo – jak nie dać się oszukać?
- Marka osobista na LinkedIn – nowe podejście w dobie Internetu
- Marketingowe podcasty na Spotify – top 10 wartych uwagi
- Media Relations – czy są nam jeszcze potrzebne?