Tytuł tej książki jest na tyle prosty, że niektórzy mogą uznać go za błahy, infantylny. A skoro tytuł jest słaby, to treść właściwa również – typowy poradnik pełen truzimów. Warto jednak najpierw przeczytać, a potem dopiero się wypowiedzieć, bo finalne wrażenia mogą być zupełnie odwrotne.
Mocną zaletą tej pozycji jest fakt, że informacje w niej zawarte są poparte wynikami realnych badań psychologicznych, które trwały aż 5 lat, zanim powstała książka. Zero anonimowych amerykańskich naukowców. Zero pustych hipotez autorów bez pokrycia. Tylko czyste, kompletne analizy działań marketingowych, jak i samej grupy docelowej, czyli ludzi urodzonych w latach 1980-1996. Ponadto w książce przedstawiono model CRUSH (z ang. „zauroczenie, zakochanie”), który jest akronimem cech marki atrakcyjnej z punktu widzenia Pokolenia Y:
C – Coolness (atrakcyjność),
R – Realness (unikalność),
U – Uniqueness (oryginalność),
S – Self identification with the brand identyfikacja z marką),
H – Happiness (zadowolenie).
Po rozwinięcie tychże cech zapraszam do lektury.