Jak pewnie wiesz, Instagram testuje jednocześnie wiele funkcji. Część z nich ma być przydatna dla wszystkich użytkowników, a część dla twórców i marek. Tak doszliśmy do momentu, gdzie w fazie testów jest zupełnie nowy format reklamy, którą właśnie testuje Instagram. Na czym polega? Czytaj dalej!
Na Instagramie jak na YouTube
Nowy format reklamy może się nie spodobać wielu użytkownikom. A już na pewno tym, którzy wykupili pakiet YouTube Premium, aby nie musieć oglądać reklam, które przerywały im piosenki czy vlogi ulubionych twórców.
W taki sam sposób Instagram testuje właśnie reklamy wideo na Instagramie. Tzw. przerwa reklamowa będzie wymagała obejrzenia wyświetlanego materiału wideo, aby móc dalej oglądać bezpłatne treści.
Dotychczas użytkownicy platformy bez problemu mogli przesuwać i przewijać wyświetlające się reklamy. Istnieje szansa, że jeśli nowy format się sprawdzi, to taka funkcjonalność zostanie wdrożona w aplikacji.
Czy to droga do wprowadzenia Instagram Premium? Co sądzisz o takiej zmianie? Daj znać!
Źródło grafiki: https://unsplash.com/
- Media Relations – czy są nam jeszcze potrzebne?
- Wiedza marketingowa i umiejętności — gdzie je zdobywać?
- Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe w MŚP
- Angażujące treści w Social Mediach – jak je tworzyć?
- Platforma Roblox – fenomen reklamowy dla młodych