Nowy format reklamy na Instagramie

by Redakcja Marketing PRO
Sprawdź nowy format reklamy na Instagramie.

Jak pewnie wiesz, Instagram testuje jednocześnie wiele funkcji. Część z nich ma być przydatna dla wszystkich użytkowników, a część dla twórców i marek. Tak doszliśmy do momentu, gdzie w fazie testów jest zupełnie nowy format reklamy, którą właśnie testuje Instagram. Na czym polega? Czytaj dalej!

Na Instagramie jak na YouTube

Nowy format reklamy może się nie spodobać wielu użytkownikom. A już na pewno tym, którzy wykupili pakiet YouTube Premium, aby nie musieć oglądać reklam, które przerywały im piosenki czy vlogi ulubionych twórców.

W taki sam sposób Instagram testuje właśnie reklamy wideo na Instagramie. Tzw. przerwa reklamowa będzie wymagała obejrzenia wyświetlanego materiału wideo, aby móc dalej oglądać bezpłatne treści. 

Źródło: https://www.instagram.com/p/C7wjFY_yxp8/?utm_source=ig_embed&ig_rid=ddf3121a-59d5-4ff5-8559-526179abd4fe&img_index=3

Dotychczas użytkownicy platformy bez problemu mogli przesuwać i przewijać wyświetlające się reklamy. Istnieje szansa, że jeśli nowy format się sprawdzi, to taka funkcjonalność zostanie wdrożona w aplikacji.

Czy to droga do wprowadzenia Instagram Premium? Co sądzisz o takiej zmianie? Daj znać!

Źródło grafiki: https://unsplash.com/

Podobne artykuły

Zostaw komentarz

Strona używa ciasteczek, żeby lepiej dopasować optymalizować content. Akceptuje Więcej